بازاریابی و فروش

بازاریابی

آیا تیم بازاریابی‌تان این 9 خصوصیت را دارد؟

بازاریابی نیز مانند بسکتبال، ‌ساخت‌وساز و ابرقهرمانان مارول، بهترین نتیجه را در قالب کار گروهی به دست می‌آورد. نیازی نیست که گروه بازاریابی خیلی بزرگی داشته باشید؛‌ ممکن است فقط خودتان باشید و یکی دو نفر فریلنسر؛ شاید هم دپارتمان مجازی با ده‌ها نفر کارمند داشته باشید- اما مهم این است که هر کس به شکلی هماهنگ در کنار دیگری کار کند تا نتایج مثبتی حاصل شود با ادامه با ما باشید . ... ادامه مطلب
افزایش قیمت

افزایش قیمت بدون از دست دادن مشتری

افزایش قیمت محصولات خبر خوشی برای کسب‌وکار شما است اما خیلی به مذاق مشتریان، به‌ویژه آن‌هایی که از ابتدا یار شما بوده‌اند و با خریدهایشان به رونق کسب‌وکارتان کمک کرده‌اند، خوش نمی‌آید. ما از ده‌ کارآفرین در این مورد سوال کرده‌ایم و روش‌هایشان را برای افزایش قیمت جویا شده‌ایم. ... ادامه مطلب
پیام بازاریابی

9 راز نوشتن یک پیام بازاریابی جذاب

در این‌ مقاله قصد داریم به 9 راز نوشتن یک پیام بازاریابی جذاب به بیان نکاتی لازم برای نوشتن پیامی اشاره کنیم که موجب برانگیختن عکس‌العمل مطلوب از سوی مشتری و افزایش فروش می‌شود، پس با ما همراه باشید و این مقاله جذاب را از دست ندهید. ... ادامه مطلب
3 دلیل برای ادغام بازاریابی و فروش

3 دلیل برای اینکه صاحبان کسب و کار باید بازاریابی و فروش را با هم ادغام کنند

اگر فروشنده یا بازاریاب هستید احتمالا قطع ارتباط این دو دپارتمان، شما را با مشکل مواجه کرده است. به طور طبیعی، چندین هدف و مقصود متفاوت میان این دو دپارتمان وجود دارد؛ این دو بخش مجزا، انباری از اطلاعات را فراهم می کنند که به همکاری و بازدهی مساعد منجر نمی‌شود. با ما باشید تا 3 دلیل برای اینکه صاحبان کسب و کار باید بازاریابی و فروش را با هم ادغام کنند را با هم برسی نماییم. ... ادامه مطلب